Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise / Office

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu


(CS), tamamen bir yazılım olan iletişim sunucu platformu üzerine dayalı, hem Alcatel-Lucent ikilisi için hem de üçüncü taraf istemciler ve telefonlar için multimedya arama işlemi sağlayan, son derece ölçeklenebilir bir çözümdür.

OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu, geleneksel telefon özellikleri ve internet tabanlı telefon desteği ile birlikte küçük, orta ve büyük ölçekteki firmalar için zengin arama-işleme özellikleri oluşturmak için dünya çapında iş telefon özelliklerini sağlayan multimedya iletişim özelliğini birlikte içerir. Bu birleşik iletişim uygulamaları, birleşik mesajlaşma ve kişisel asistan uygulamaları ile birlikte bir web softphone içerir.

YARARLARI

  • Kullanım Kolaylığı: Yönetimi, bakımı ve dağıtımı kolaydır.
  • Daha düşük toplam maliyet: Hızlı, basit kurulum ve bakım, yeni uygulamaları entegre etmek için düşük maliyet, VoIP in kullanımı ile daha düşük telefon faturaları ve geliştirilmiş kullanım etkinliği.
  • Gelişmiş İletişim: Çalışan üretkenliğini arttırır ve tüm personelin tüm lokasyonlarda eksiksiz hizmet sunarak müşteri ile etkileşimini artırır.
  • BT Yatırımınızı Korur: Orta ölçekli şirketler için büyük ölçekli şirketlerde olduğu gibi yüksek düzeyde teknik kaynak ve personel tahsisine gerek kalmadan gelişmiş özellikleri aktif edilir.
  • Gelecek Garantisi: Mevcut ağ ve BT altyapısı ne olursa olsun yeni multimedya iletişimlerine düz geçişi sağlar

ÖZELLİKLERİ

  • Birleşik haberleşme uygulamaları bütün iletişim servislerine her yerden, her cihazdan ulaşma imkanı sağlar. (Örnek olarak, GPRS mobil telefonlar, sayısal ve analog telefonlar, WEB tarayıcıları, PDA lar vb.). 
  • Web softphone kurumsal rehber, mesaj sistemi ve üçüncü parti CRM/ERP gibi uygulamalara erişim sağlayarak  gerçek zamanlı iletişim akışını geliştirir.
  • Birleşik mesajlaşma ve kişisel asistan uygulamaları mesajlara her yerden, her zaman, çağrı yönlendirme ile birlikte   herhangi bir cihazda geçerli olan tarama işlemlerine kolay bir erişim sağlar.
  • Firmaların ses, faks, e-mail, Web üzerinden konferans gibi çeşitli iletişim yöntemlerini içeren uygulamalar ile müşteri ile etkileşim kurmasına olanak sağlar.
  • Herhangi bir kurumsal yapılandırma için, tek, çoklu işletim sistemi yazılım platformu, büyük bir donanım platform çeşitliliği ile uyumludur.
  • Standart ekipman üzerine yüklü güçlü iletişim sunucuları, üst düzey performans ve güvenilirlik sağlar. 
  • Açık, bağımsız bir altyapı ile esnek sistem, bütün varolan BT kaynaklarını aktif eder ve sistemin gelişiminden gerektiği gibi emin olur. 
  • Çoklu-site ve dağıtılmış ortamlar için standartlara dayalı çözüm optimizasyonu, şube ve evden çalışanları da içeren tüm organizasyon boyunca gelişmiş servis hizmeti olanağı sağlar.  





Alcatel-Lucent OmniPCX Office İletişim Sunucusu
Küçük ve orta ölçekteki işletmelere kurumsal düzeyde iş telefonu keyfine olanak sağlayan önceden yapılandırılmış bir sunucudur.OmniPCX Office ile dağıtmak ve yönetmek kolay ve oldukça efektif maliyetlidir. OmniPCX Office Kurulumu, müşteri servisinizi ve iş operasyonlarınızı geliştirmek, ve operasyonel risklerinizi azaltmak için atacağınız ilk adımdır.

OmniPCX Office, Gelişmiş Alcatel-Lucent İletişim Sunucusu ile uyum halinde sorunsuz olarak çalışır. Birlikte, ofis içinden, yoldan ve evden çalışanlara geniş telefon hizmetleri, güvenli, yüksek hızlı internet ve e-mail, kontaklara, takvim ve dökümanlara erişim paylaşımı sağlarlar.

OmniPCX Office ayrıca, çağrı merkezi, softphone ve üçüncü-parti XML uygulamalarını destekler.

 

 

Mevcut modeller:

  • Compact Edition Modeli: 6 ile 16 arasındaki kullanıcı için
  • S Modeli: 6 ile 20 arasındaki kullanıcı için
  • M Modeli: 16 ile 60 arasındaki kullanıcı için
  • L Modeli: 30 ile 90 arasındaki kullanıcı için
  • XL Modeli: 100 den daha yukarı sayıdaki kullanıcı sayısı için

 

Yararları:

Gelişmiş bir Çağrı Sunucusu

  • Entegre edilmiş çağrı sunucusu çağrıları direk olarak doğru kişiye aktarır. Supervisor konsolu ve istatistik yöneticisi ise yüksek kaliteli hizmeti korumak için çağrı akış trafiğini analiz eder.
  • Kişisel asistan ile arayanlara verimli ve profesyonel karşılama.
  • Sesli mesaj ve çağrı kayıtlarınızı sizin için filtreler.
  • Çağrılarınız sizin için on-line olarak kayıt edilebilir.

Zengin bir model çeşitliliği ve çevresel birimler

  • Hayatınızı kolaylaştırmak için ekonomik ve sezgiseldir.
  • O an için ne yaptığınıza bağlı olarak simgeler diğer ikonların biçimine dönüşebilir ve zamandan tasarruf sağlamak için ekranınıza pop-up yaparak çıkabilir.
  • PIMphony aracılığı ile bilgisayarınızda ya da terminaliniz üzerinde grup denetimi ile çağrı yönetimi ve ekip çalışması.
  • Hızlı kullanım için DECT el setleri DriveKey™-ekipmanı
  • E-Reflexes™ IP telefonlar size standart Reflexes™ lerde olduğu gibi aynı performansı sağlar.

Toplam Mobilite

  • · Kablosuz dect el setleri ile yeriniz ile her zaman temas halindesiniz.
  • · Uzaktan erişim sunucusu ile evden telefon ile çalışanlar bilgisayarlarını birer telefon olarak kullanabilirler ve ofiste çalışıyor gibi aynı avantajlardan yararlanabilirler.   

Fiyat Etkinliği

  • Ücretlendirme çözümlerinin geniş aralığı sizin haberdar edilmenizi ve kontrol içinde olmanızı sağlar.
  • Otomatik hat seçimi her zaman en ucuz metodu kullanarak çağrıları yönlendirir.
  • Tamamen IP olan sistem ile ses ve data trafiğini aynı hat üzerinden taşıyarak tasarruf sağlayabilirsiniz.
  • Uzak bağlantılar merkez ofisin yetkinliklerini paylaşır.

 

Güvenli Bağlantı & Hızlı Dosya Transferi

  • Daha az bağlantı için korumaya ihtiyacınız olan tüm çözümler
  • Şubeleriniz merkez ofisinizde olduğu gibi aynı hizmetlerden faydalanır.
  • Standart CTI ara yüzleri (CSTA ve TAPI) örnek olarak bir contact center kurabilmeniz için açık kodlu uygulamalar kullanır.
  • LAN altyapısı bilgisayarlarınızı entegre edilmiş otomatik 100BaseT algılayıcı switch ile bağlar.
  • Local Area Network’ünüzü çalıştırmak için LAN hizmetlerini alabilirsiniz.
  • DHCP sunucusu Bilgisayarlarınız ve IP Telefonlarınız için IP leri otomatik olarak konfigüre eder.
  • Dosya sunucusu genel ve özel rehber özelliği ile size çalışanlarınız ile aynı dosya ve datayı paylaşmanızı sağlar.

Gelişmiş Firma İletişimleri

  • Bütün çalışanlarınız hızlı bir internet erişimini paylaşır.
  • Bütün erişim çözümleri tek bir kutudadır: hızlı internet erişim yönlendiricisi, güvenlik duvarı koruması, kontrol için Proxy sunucusu, Optimum performans için Web ve DNS önbelleği, uzaktan erişim, intranet sunucusu
  • Birçok uygulamaya açık bir sistemdir – fax ve anti-virus algılama ve koruma gibi host servisleri için hazırdır ve var olan ortamınıza adapte olacak şekilde esnek ve uyumludur.
  • VPN bağlantısı size merkez ofisiniz ve uzak lokasyonlarınız arasında NET aracılığı ile güvenli bir bağlantı sağlar.

Tüm uygulamaları içeren tek bir kutu

  • Tümleşik Mesajlaşma: voicemail, e-mail ve fax’ların mevcut olan basit arayüz üzerinde kullanımı kolaydır. (Anında ofis içi ve dünya çapından e-mail alabilir metin,veri ve resim dosyası gönderip alabilirsiniz.
  • Multimedia Web Mesajlaşma: “Alcatel Web Communication Assistant” düzenli Web Browser’ı olarak kullanan e-amil’lerinize ve sesli mesajlarınıza izin verir.

Özellikler:

  • Entegre edilmiş,modüler, “state-of-the-art communication server” ,“TDM” ve “IP bussiness-class” iletişimine destek vermektedir.
  • Kullanıcı dostu ses iletişimi, entegre seli posta, kişisel asistan(personal assistant), otomatik operatör(automated attendant) ve entegre edilmiş CTI server(integrated CTI server) dahil edilerek tamamlamaktadır.”
  • Analog, dijital, IP ve mobil telefonlar ve PC Softphone’ları desteklemektedir.
  • Giriş anonsu (Pre-announcement): Bekleme müziği ve mesajları.
  • Otomatik operatör (Automated attendant): Gelen aramaları kişi veya departmanlara yönlendirir..
  • “PIMphony Basic PC telephony” (“PIMphony Pro” ve “PIMphony Team” e yükseltmek mümkündür)
  • Çağrı yönlendirme (Call Forwarding): Gelen aramaların dahili veya harici telefona yönlendirilmesi.
  • Otomatik çağrı dağıtımı (Automatic call distribution): Çağrı merkezi yazılımı
  • “Easy Contact Call Center” (“OmniTouch Contact Center Office” versiyonuna yükseltilebilir)

 

Bizimle iletişime geçebilirsiniz.